.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بيانيه جبهه پيروان خط امام و رهبري درباره انتخابات دهم

جبهه پيروان خط امام و رهبري در خصوص انتخابات رياست جمهوري دهم با عنوان " پيشرفت و عدالت، گفتمان انتخابات دهم" بيانيه‌اي را منتشر کرد.
در اين بيانيه آمده است: جبهه‌ پيروان خط امام و رهبري به عنوان بخش موثري از جريان خدوم اصولگرا که در انتخابات مجلس هشتم مورد استقبال غيرقابل پيش‌بيني ملت ايران قرار گرفت، بر آن است که مواضع خود را نسبت به انتخابات دوره دهم رياست جمهوري با مردم بزرگوار و عزيز ايران در ميان بگذارد.
فرصت را غنيمت مي‌شماريم تا در سايه‌ عنايات حضرت بقيه‌الله العظم(عج) با تعهد ميراث گرانقدر حضرت امام خميني(ره) و تکيه بر رهنمودهاي مقام معظم رهبري و با شکرگزاري به درگاه خداوند متعال از دستاوردهاي عظيم ملت ايران تمامي اصولگرايان را به تلاش براي وحدت کلمه دعوت نماييم.
اينک که نحوه‌ سلوک رهبران انقلاب در دنيا در حال گسترش و جهان اسلام مصمم است که با الگوبرداري از انقلاب اسلامي مبارزه با ظلم مستکبرين دنيا را تعميق بخشد، بسيار ضروري است که ايران اسلامي با تلاش مجدانه و بيش از بيش خود زمينه‌ توسعه‌ همه‌جانبه اقتصادي و توسعه‌ انساني را در سرلوحه‌ برنامه‌هاي خود قرار دهد که در اين صورت بدون نياز به توسل به زور در گستره‌ گفتمان انقلابي افزوده خواهد شد.
نعمت خدمتگزاري براي اصولگرايان و رويکرد مردم به جريان اصولگرا در چندين انتخابات گذشته از يک سو تاکيدي بر نفي هر نوع تندروي و ساختارشکني بوده و از سوي ديگر اميد به توسعه، رفاه، تعميق ارزش‌ها و تلاش در جهت حل مشکلات را اعلام مي‌نمايد.
جبهه پيروان خط امام و رهبري با تاکيد بر جايگاه والاي مراجع و روحانيت معظم و نقش بي‌بديل ايشان در مراحل انقلاب اسلامي و همگرايي اکثريت قريب به اتفاق اصولگرايان و تلاش براي استفاده از همه‌ ظرفيت‌هاي نخبگان دانشگاهي و حوزوي مصمم است تمامي مساعي خود را در جهت تداوم حاکميت گفتمان اصولگرايي به کار گيرد و با فراخوان تمامي فعالان اصولگراي کشور تلاش مجدانه براي موفقيت پيش از پيش ملت بزرگ ايران را آغاز نمايند.
اينک اصولگرايان در جست‌وجوي آن هستند که با وفا به ميثاق ايماني و انقلابي خود براي پاسداشت اعتماد مردم و ايفاي حق حکومت به مردم که همان خدمتگزاري صادقانه و بي‌منت به صاحبان انقلاب است قدمي به پيش نهند.
اکنون که نظام ما سه دهه‌ پرفراز و نشيب همراه با موفقيت‌هاي خيره‌کننده در دفاع مقدس، سازندگي و توسعه‌ اتحاد و انسجام ملي و بين‌المللي را پشت سر نهاده است، گفتمان پيشرفت و عدالت را با تکيه بر نوآوري و شکوفايي محور فعاليت‌هاي خود قرار داده است و اميدواريم با حرکت به سمت اهداف بلند چشم‌انداز بيست ساله قله‌هاي موفقيت در توليد علم و فن‌آوري و رشد توليد ثروت ملي چنان بپيمايد که مقام اول را در بين کشورهاي مختلف کسب نمايد.
اجراي سياست‌هاي کلي اصل 44 قانون اساسي، اصلاح نظام اداري تا اجراي کامل قانون خدمات کشوري، اصلاح و بازنگري نظام تعليم و تربيت، مشارکت‌دهي نخبگان و فرهيختگان در اداره کشور، کارآفريني و تلاش براي رسيدن به اشتغال کامل و کاهش نرخ تورم در حد 10 درصد از اهم برنامه‌هايي است که ضروري است رييس‌جمهور منتخب آن‌ها را در دستور کار خود قرار دهد.
نظر به اين‌که جبهه‌ اصولگرايان از آراء و سلايق گوناگون تشکيل شده، ضرورت دارد همگي براي رسيدن به اهداف بلند فوق بر موارد ذيل تاکيد نماييم:
- تکيه بر عقلانيت، اصلاح‌طلبي و تحول‌خواهي همراه با حفظ ارزش‌ها، استفاده از ظرفيت تمامي نيروهاي اصولگرا و ساير ظرفيت‌هاي قابل قبول کشور، استفاده از تجربه و توانايي پيشکسوتان، تاکيد بر شکرگزاري از خدمات دولت‌هاي گذشته، خط‌مشي حرکت ما و دولت آينده خواهد بود.
جبهه پيروان خط امام و رهبري معتقد است که با پيگيري موثر رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب اقدام عملي بر تحقق خواسته‌هاي مردم در مبارزه با فقر، فساد، بيکاري و گراني، تلاش براي افزودن کارآمدي و استفاده عالمانه از فرصت‌ها، حمايت از سرمايه مادي و معنوي مردم و خودداري از هر نوع فرصت‌سوزي، خودباوري، عدالت‌محوري و پيشرفت به عنوان گفتمان غالب دهه‌ي چهارم، تلاش براي خردورزي در تعامل سازنده با نظام بين‌الملل و رعايت اصول عزت، حکمت و مصلحت، تمرکز بر اجراي سند چشم‌انداز و سياست‌هاي اصل 44 و توجه به خنثي‌سازي فعاليت‌هاي طيف افراطي ساختارشکن به منظور صيانت از انقلاب و تلاش براي تعميق وحدت ملي امکان دسترسي به همه اهداف بلند و مقدس نظام جمهوري را فراهم مي‌نمايد.
بر اين نظام نياز امروز ما و جامعه و کشور انتخاب رييس جمهوري توانمند، کارآمد، خردورز، اصولگرا، ضابطه‌مند، مردمي، قانون‌مدار، همگرا با ديگر قوا، شجاع و پرتلاش و معتقد به استفاده از خرد جمعي و مدبر براي استفاده از تمام ظرفيت‌هاي جامعه در بالاترين سطح مديريتي است.
بر همين اساس جبهه‌ پيروان خط امام و رهبري انتخابات آتي را انتخاباتي برنامه‌محور و نه شخص‌محور مي‌داند و با اداي احترام به همه نامزدها و فعالان انتخاباتي و با تعظيم در مقابل ملت بزرگ ايران اسلامي، در پي آن است تا برنامه‌هاي دقيق خود را در مشورت و همکاري با تمامي نيروهاي اصولگرا به صورت دقيق تدوين نموده و براي اجراي آن‌ها تلاش نمايد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.